vedení technické evidence budov, bytů, nebytových prostor a pozemků
zajištění potřebných oprav a údržby stavební části budov, společných prostor objektů, bytů a nebytových prostor
zajištění předepsaných revizí
zajištění dodávek služeb spojených s užíváním budovy
zajištění kontroly technického stavu objektů
správa odečtů energií a médií v bytech i nebytových prostorách včetně montáže a výměn měřidel
evidence počtu osob v jednotkách
posuzování záměrů nájemců a uživatelů (výměny zařizovacích předmětů, drobných úprav bez ohlášení, v režimu stavebního ohlášení a v režimu stavebního povolení) dle pokynů vlastníka
zajištění rozsáhlejších oprav a rekonstrukcí dle schválených návrhů, kontrola jejich provedení a správnosti účtovaných cen
pojištění nemovitostí a pomoc při likvidaci pojistných událostí
zajištění vypracování projektové dokumentace pro provedení stavby včetně vyřízení stavebního povolení
zajištění vypracování podkladů pro vyhledání dodavatele stavby dle požadavku vlastníka nemovitostí a výkazy výměr a cenová kalkulace nákladů na stavbu – podklad pro výběrové řízení
spolupráce při zadání realizace stavby dodavateli (získání a vyhodnocení nabídek dodavatelů, vypracování podkladů pro uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem)
zajištění technického dozoru investora, kolaudačního řízení, odstranění vad a nedodělků
analýza obsahu a rozsahu zakázky a předpokládaných finančních nákladů
stanovení zadání zakázky v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek a s požadavky vlastníka nemovitosti, vypracování zadávací dokumentace
předání výzvy uchazečům nebo vyhlášení veřejné obchodní soutěže a zajištění prohlídek předmětných nemovitostí pro uchazeče
posuzování a hodnocení nabídek
předání výsledků zadavateli k rozhodnutí vypracování a rozeslání oznámení o výběru nejvhodnější nabídky a řešení námitek proti rozhodnutím zadavatele
příprava smlouvy s vybraným uchazečem
napomáhá při zajišťování dotací
Ekonomika a právní služby
vedení účetnictví dle platné legislativy
sestavení roční účetní závěrky
zajištění přiznání k dani z příjmů právnických osob
předkládání vyúčtování nákladů spojených s provozem a údržbou nemovitosti formou měsíční závěrky dle pokynu klienta
elektronické zasílání účetních výkazů
zpracování mzdové agendy včetně kontroly ZP a OSSZ
vypracování vyúčtování daně ze závislé činnosti a daně vybírané srážkou
zajištění kontroly finančním úřadem
sledování splatnosti faktur
plánování financování oprav a investic a zajištění nabídek na komerční úvěr
evidence vlastníků a nájemníků jednotek
výpočet nájemného a stanovení výše záloh na služby spojené s užíváním bytu a příspěvku do FO
vypracování evidenčních listů
evidence neplatičů
vypořádání přeplatků a nedoplatků z vyúčtování služeb
archivace veškeré dokumentace vztahující se na spravovanou nemovitost
vypracování nájemních smluv
dohled nad plněním nájemních smluv (poškozování majetku vlastníka, užívání bytů a nebytových prostor bez právního důvodu nebo jejich protiprávní obsazení)
vypracování a předání podkladů pro soudní vymáhání pohledávek, výpovědi nájmu
na základě objednávky i zpracování soudních žalob a exekucí
uzavírání smluv o dílo (na periodickou údržbu a rozsáhlejší opravy a rekonstrukce)
zajištění zastupování v zájmů vlastníka týkajících se spravovaného majetku u soudu
návrhy na vklady a zápisy do Katastru nemovitostí při změnách vlastnických vztahů
zpracovávání smluv dle požadavku vlastníka (kupní, darovací, směnné apod.)
zakládání právnických osob (společenství vlastníků jednotek, družstva, sdružení vlastníků domu apod.)
rozdělení domu na bytové jednotky ve smyslu z.č. 72/1994 Sb. (prohlášení vlastníka, dohody o vypořádání spoluvlastníků, smlouvy o převodu bytové jednotky)